keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Uusi vuosi ja todellakin uudet kujeet!

Aika kuluu ja vuosi 2016 vain lähenee. Minulla tämä tarkoittaa nutokun paikkani luovuttamista uusille tulokkaille. En osaa sanoilla kiittää siitä, miten paljon olen näiden kahden vuoden aikana oppinut ja kasvanut toimintamme kautta. Kallisarvoiset kokemukset eivät poistu muististani koskaan. Olen saanut tutustua uusiin mielettömän upeisiin ihmisiin ja uusia ystäviä on tullut iso liuta. Toivon, että moni muukin nuori pääsisi kokemaan saman, minkä minä olen juuri kokenut.

En ole päivääkään katunut, että lähdin mukaan nuorisotoimikuntaan. Jokainen matkustettu kilometri kokouksiin ja tapaamisiin on ollut sen arvoinen. Haluan kiittää kaikkia kavereita ja ystäviä, jotka ovat jaksaneet kuunnella 4h-touhotustani. Haluan kiittää vanhempiani, jotka ovat ymmärtäneet ja kyydinneet bussipysäkeille ja sieltä kotiin. Haluan kiittää pääkaupunkiseudulla asuvia sukulaisia ja ystäviä, joiden luota olen saanut majapaikan. Haluan kiittää 4h-liiton hallitusta, -valtuuskuntaa, -nuorisotyöntiimiä, -yhdessä verkkoon-hankkeen työryhmää, Etelä-Suomen alueneuvostoa ja tietysti nutokua 2014 ja 2015, että olen saanut kunnian osallistua toimintaanne. Olen voinut avoimesti kertoa mielipiteitäni ja ajatuksiani, ilman kenenkään väheksymistä tai torjuntaa.

Kiitos koko 4h-perhe! Teemme kaikki niin yhdistysten toimihenkilöt, hallitukset, kerhonohjaajat, 4h-nuoret ja mm. liiton työntekijät kallisarvoista työtä nuorten ja lasten hyväksi. Vaikka talousasiat koko ajan kiristyvät, emme saa unohtaa miksi teemme tätä työtä. Jokaisen panos on tärkeä lasten ja nuorten edun edistämiseksi.

Näihin tunnelmiin haluan toivottaa kaikille mitä parhainta tulevaa uutta vuotta 2016!

Terkuin Suski

3 kommenttia:

  1. Lämmin kiitos Suski ja Iloa elämääsi ensi vuodelle!Terkuin, Mira

    VastaaPoista
  2. Kiitos sulle Suski Nutokun luotsaamisesta ja aktiivisuudestasi. Tosi mukava kuulla, että kokemuksesi nuorisotoimikunnassa on ollut hyvä. Onneksi sinusta ei tarvitse kokonaan luopua:)

    VastaaPoista
  3. Hoppati, kevät on mennyt sitä vauhtia, että nyt vasta huomasin kommenttinne... Nimenomaan minusta ei hevillä päästä, varsinkin kun 4H:sta on kysymys ;)

    VastaaPoista