tiistai 1. joulukuuta 2015

Hallituksen kokous & Nutokun 2015 viimeinen tapaaminen!

Jännitystä matkassa!

Minulla oli vain vajaat 10 minuuttia aikaa ennenkui linja-auto lähtisi juna-asemalle ja mitä tapahtuikaan... No housut tietysti ratkesivat. Äkkiä pengoin vaatekaapistani kaikki vaatteet paniikissa alas ja yritin löytää siistit ja hyvät pöksyt. Enään 5 minuuttia linja-auton tuloon, joten juoksulenkkihän minulle tuli.. Ja vielä korkkarit jalassa! Juuri kun linja-auto kaahasi pysäkille, pääsin perille! 

Saavuin Jämsän niin "ihanalle" juna-asemalle ja huomaan junan olevan myöhässä yli 30 minuuttia. Siispä odotin junan tuloa siihen saakka kunnes kuulin kuulutuksen: "Juna IC 916 Pieksämäeltä Turun satamaan saapuu raiteelle kaksi". Kävelin taulun luokse, josta näkisi mihinkä kohtaan minun vaununi pysähtyisi. Tauluun kuitenkin ilmestyi harmikseni teksi: "PERUTTU! Korvattu bussi kuljetuksella".

Juna kyllä ilmestyi, mutta sieltä tuli jokainen matkustaja ulos. Niimpä minä ja muutama muu hermostunut henkilö jäimme odottamaan linja-autoja, jotka meidät kuljettaisi johonkin saakka. 
Linja-autot saapuivat ja niin minä ahtauduin ahtaaksi tungetun auton kyyiin vieläkin epätietoisena siitä mihin minä päätyisin. 

Matka eteni ja kellokin liikkuin huolestuttavan kovaa vauhtia. Minun oli pakko ehtiä Tampereella seuraavaan junaan, jotta kerkeisin ajoissa määränpäähäni. Kun Linja-auto pysähtyi täytyi taas hieman pistää juoksuksi! Vain kuusi minuuttia junan lähtöön. Juokseminen kannatti, sillä onnekseni ehdin juuri ja juuri junan kyytiin.

Saavuin Pasilan juna-asemalle kun oli vain 10 minuuttia aikaa olla määränpäässäni. Vielä hieman täytyi kävellä kylmän rännän paiskautuessa naamaani. Saavuttuani perille  punaisine poskineni kolme minuuttia myöhässä, riisuin ulkotakin pois ja koputin oveen hiljaa. Sanoin varovaisella äänellä: "Anteeksi myöhästyminen". Istuin alas pödän ääreen ja ihastelin heti kaikkia upeita herkkuja pöydällä.
Tiesin päivän kääntyvän paljon paremmaksi kun kuulin Tytti Tuppuraisen sanovan: "Eiköhän aloteta kokous". Ja niin alkoi minun ensimmäinen kokemus 4H- liiton hallituksen kokouksesta. 

Kokouksessa käsiteltiin paljon mielenkiintosia asioita ja sain loistavaa kokemusta ja oppia tulevaisuuteen!:) Kokouksen jälkeen lähdin takaisin juna-asemalle jännittäen mitenhän paluumatka sujuisi.



4H- Nuorisotoimikunnan 2015 viimeinen tapaaminen

Tapaamiseen osallistui minä, Suski, Miila ja tottakai ihana Virpi. Suski ja Miila tapasivat Helsingissä ja minä olin mukana skypen välityksellä kuumeesta johtuen. Miila oli hypännyt väärään metroon ja minä en meinannut saada skypeä toimimaan, mutta loistavasti selvisimme näistäkin pienistä kömmähdyksistä:D 
Kävimme ensimmäisenä kuulumisia läpi sekä minä kerroin kokemukseni hallituksen kokouksesta. Tämän jälkeen yhdessä pohdeimme seuraavaa strategiaa sekä tutustuimme hakemuksiin, joita oli tullut ensivuoden nutokua varten. Kun olimme lähes kaksi tuntia jutelleet asioista lähtivät Suski ja Miila yhdessä Virpin kanssa lounastamaan. Tapaaminen loppui siihen minun osaltani, mutta työt jatkoivat ahkerasti     vielä siellä Helsingissä.
 Terveisin Anni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti